Friday, June 20, 2008

礼物。。



从来就不否认自己是个感情细腻的人。。感情细腻的人。。容易哭。。

当我看到这篇文章的照片时。。眼泪在眼眶里打转。。内疚。。内疚没有好好的向父亲说声我是爱他的。。。

父亲节过了。。其实我连父亲节在哪一天也不知道。。记忆里。。不曾有过父亲节。。好好的替父亲庆祝。。

希望他知道。。我爱他。。

希望他知道。。我现在很好。。

希望他知道。。我想对他说声对不起。。对不起。。我这辈子没尽到做儿子的责任。。

希望我的努力。。希望我的成就。。希望我的欢乐。。是送给你的父亲节礼物。。



jiahui 上

7 comments:

Linked said...

i don't know what to say but 继续加油! : )

Linked said...

I don't know what to say... but 继续加油!我支持你!

yan said...

其实我也和你一样,不懂父亲节是哪一天,感觉有点不孝!但是,孝与不孝不是用记不记得父亲节来衡量的!!
你的快乐与成就,应该会是爸爸最好的礼物!!
加油咯~~

yin said...

我也从来都没表示过什么的
只要有那份心意就可以了
作出好成绩给爸爸看吧
好让爸爸光荣光荣

the chubby dodo said...

similar sentiments were felt on seeing pictures of u with your father... there's something touching with the choice of portrayal and how your life direction has taken at present... and well... am pretty sure he knows all that... and more... everyday that u live'd be a father's day prezzie... u need only want it to be... and am sure he's very proud of u in all ways possible... so take heart in each day that u live... -hug- there's love from afar... if u listened a little more closely... or felt a little more carefully with your heart... u might come to realize that u might've heard or felt that a long time ago... but just forgotten perhaps... if no... it's not too late to start...

wen0607 said...

Jiahui,

看了你写的这篇有关父亲的内容
我也有感触~
我的父亲在2003年突然间过世
我很难过, 难过的是因为我没好好孝敬我的父亲, 他在世的时候, 没好好珍惜
刚开始是接受不来
父亲的过世对我打击很大
现在没机会跟我的亲爱的父亲过"父亲节"了
想到这里, 我的眼泪开始流了出来

妮妮 said...

你的爸爸会知道你是爱他的。
他一定会在天上永远守护你和你的妈妈的。
加油!=)