Thursday, February 28, 2008

感谢啦。。。



是时候该感谢一些人了。。最近有一些品牌赞助商赞助了我他们的产品。。新加坡的LEFTFOOT赞助了我所穿的鞋子和捷克。。让我在表演时有不同选择的鞋可穿。。。NOKIA则刚刚赞助了我他们最新的XpressMusic5610。。超开心的。。。哈哈,还有SKIN赞助我表演时的衣服。。等等。。。现在只是希望有人可以赞助我每个星期看戏的戏票就好。。。或者是3天2夜开心Perhentian岛之旅。。。或是一餐免费的日本寿司餐就可。。。哈哈,发梦还发得蛮爽的。。

真的要谢谢一些人啦。。一些在我身边默默支持我。。。鼓励我的人。。朋友和家人。。。很难想像将来会是怎样的。。可是现在却是实在的。。以前的只留下些模糊的回忆罢了。。。唯一能够的。。是尽量做到最好。。是的。。。尽量了。。

最后。。要感谢来看我讲梦话的你。。谢谢。。

jiahui 上

7 comments:

JO said...

:)

jolcy said...

well.. some ppl also give you phone but then guess it's not really appreciated.. what to do.. not as expensive..

jiahui said...

dear jolcy..i do appreciate ok...cos i already told her dont waste money to buy..cos my old one still can use...:) i repeat..i do appreciate ok...

jolcy said...

glad to hear that..

wen0607 said...

Jiahui,

Glad to see you got a new handphone sponsored by somebody... ^^

Carine said...

feel good to know that u had what u always dream of coz not everyone will have their dream come true. i'm sure more & more miracles r on d way for u.

jia yu, jia yu zai jia yu!!!

all the best in your future undertakings, syabas!

moon moon said...

哇~~~你就好啦^^