Monday, October 1, 2007

恭喜。。


其实。。谁是谁的。。或谁又会是谁的。。都无所谓。。反正你还是你。。。你还是你自己。。。

很多人看过我的旧blog。。都会跟我说。。哇,有那么惨meh?。。其实,我也不懂。。为什么会有那样的感觉。。。寂寞,谁没试过。。。

当一群朋友。。或一堆人出来hang out。。当曲终人散时。。当朋友送你回家,临下车前讲两句客套的话,然后再一个人走向家里时。。。那一刻的那一瞬间。。寂寞还是占据了自己的心头。。。

已经很久没有moody了。。。但不代表没有。。。尤其让我惊叹的是。。在一个刚睡醒。。外边太阳高照的炎热下午。。竟然也会感觉到一丝丝的moody。。真是就快接近最高境界了。。恭喜。。恭喜。。。


jiahui 上







10 comments:

Unknown said...

有醬樣子過嗎.. 有時就在當和一群朋友在一起玩閙時,自己突然就會不自覺的感到寂寞起來了.. 就不是故意要耍酷什麽的lor..

then.. moody這個東西也還真的很奇怪,它是無論隨時隨地都會找上你.. 只是看逹到你說的哪個境界.. moody甚至還會互傳~

( 嘻~ 那你moody的時候會比較有靈感創作嗎? )

wen0607 said...

人總會有開心或不開心的時候
我也習慣這樣了

別老是讓自己不開心~

把心里不愉快的事寫出來
或許心情會比較好點~

加油啊﹗~~ 家輝*^^*

Unknown said...

Are you ok?

Moody时可能就是什么都不想做。。
Moody时可以是自己一个人到处逛逛。。
Moody时还有可能会胡乱挥霍,因为就想发泄。

独自一个人的时候,应该比较容易moody吧?
听一首歌,看一场电影,也可能会变得moody,对不?

现在的我,独自在房间里写着这篇相当moody的reply,听着一首相当有mood的歌。。心情,好像也开始有点moody了。

它,随时来袭,就看你以怎样的心境来对待。^^

May said...

Just divert your attention to something else..ask yourselves not to be moody..its in the mind..you will overcome it..

jiahui said...

haha..i m okay la..not that bad la...just hope u guys can be happy always...::))

JO said...

Who can be happy always?
None that I know of....
at least none among my friends.

I agree with the friends who had commented above. Moodiness & loneliness can be anything & anywhere and can happen to anyone.

I think it's always there in us... just that sometimes we do not feel it as strongly because we are also experiencing other emotions at the same time... and sometimes the happier emotions have a stronger presence and overshadow moodiness & loneliness.

So, I think it is ok for us to indulge in moodiness & loneliness at times... as there are some things that can only be done better in that state of emotion... but just take care that we are not being overpowered by them.

路是人走出来的。

me-myself-i said...

然而從另一個角度來看,誰跟誰坐在一起,其實早就在問題形成之前,就已經注定好了不是嗎?甚麼事情都是這樣,所有的答案都在問題形成之前,就已經清楚刻在每個人的腦海里。

這是九把刀寫的。=)

桑桑 said...

家辉。。很抱歉那天“放飞机”了。。可是请相信我,当时真的有些事情发生。。但我不方便在他们面前跟你讲。。其实,是我本身发生了一些不愉快的事情。。他们才会一直陪在我身边

不要生气噢~

还有。。我想问你到底wretch部落格到底发生了什么事情?为什么要用奇摩的户口才可以进入。。那我之前的密码还有户口名字都不能再使用了吗?我好久没有得进去写部落格嘞。。好可怜噢=(。。快救救我啊!

Shirley C said...

It is natural to feel a bit moody when u r alone...nobody around can seem a bit 冷清 and when emptiness creep in, it is not really nice feeling. These emotions of being happy...sad...moody..angry etc are what made us human different from other creatures.
But I find being alone sometimes be a good time to reflect upon oneself and put perspective straight. Treasure tis time my fren.

angie ong said...
This comment has been removed by the author.